Treceți la conținutul principal

Hardly A Day Goes By

“I wrote the song about 10 years ago as a tribute to Randy Rhoads from Ozzys band. Chuck recorded it for me one Sunday afternoon. I play all rythm guitars and do all the vocals. Scott Clendenin is playing bass Chris Williams on drums who played with Control Denied for a year or so. Chris was killed in an auto accident 1 year and 1 day before Chuck passed away.Chuck spent several hours writing and recording the lead solos which I'm sure you will agree are some of the most feelingful notes he ever recorded. He was really proud of how it turned out. This is one of my most valued possessions. I will always remember and appreciate his kindness and profesionalism. He will be forever missed.”
Craig Sease, July 2002……

“With each passing year I find more and more reasons to be proud of this song and the memories I have of the people who made it happen. Chris Williams was one of the best friends I've ever had. There are lots of others who would say the same thing. Soon after meeting Chuck I realized he was someone special too. He loved life, music and good friends. I guess at the time I didn't even know what a musical legend he was. Thats because he was a down to earth regular guy just like all of us.Scott and I will always remember the day the four of us spent recording this song and every year gather with family and friends at this time to pay tribute to the lives and music of Chris Williams and Chuck Schuldiner. I know one day we will meet again. Thank you my Metal Brothers!!!”
Craig Sease, December 2006

http://www.dissonantstudio.com/emptywords/HardlyADayGoesBy.mp3

.....fragmente şi piesă preluate de pe site-ul oficial DEATH, http://www.emptywords.org/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Opinia publică

extras din lucrarea mea de disertaţie, ''Argumente ale presei româneşti de după 1989 în sprijinul teoriei "spirala tăcerii" (cercetare: criza gripei aviare)'', susţinută la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, Bucureşti, 2007, conducători ştiinţifici Prof. univ. dr. Paul Dobrescu şi Lector univ. drd. Nicoleta Corbu. 1. Opinia publică – imposibilitatea unei definiţii general acceptate Opinia publică este unul dintre cele mai importante şi de durată concepte menţionate în cadrul ştiinţelor sociale, având o largă aplicare atât în psihologie, sociologie, istorie, cât şi în ştiinţele politice şi cercetările făcute asupra comunicării. Conceptul de opinie publică se bucură de o largă preocupare venită din plan social, dar şi de un interes major manifestat de mediile ştiinţifice şi intelectuale în ceea ce îl priveşte. Idei despre opinia publică pot fi găsite în filosofia secolului al XVIII–lea, în lit

KITSCH-ul şi modernitatea

( după Matei Călinescu, Cinci feţe ale modernităţii) Una dintre caracteristicile epocii noastre este aceea că am început să ne obişnuim cu schimbarea. Chiar şi experimentele artistice cele mai extreme par a stîrni prea puţin interes sau entuziasm. Imprevizibilul a devenit previzibil. Dacă modernitatea a orchestrat apariţia unei ,,estetici a surprizei’’, momentul de faţă pare a guverna totalul ei faliment. Astăzi, cele mai diverse produse artistice, acoperind toată gama, de la esoteric-sofisticat la kitsch-ul pur, îşi aşteaptă unele lîngă altele, în ,,supermarketul cultural’’, consumatorii respectivi. Estetici care se exclud una pe alta coexistă într-un şah etern, nici una nemaifiind în stare să preia cu adevărat conducerea. Cei mai mulţi analişti ai artei contemporane sînt de acord că lumea noastră este o lume pluralistă, în care orice este îngăduit din principiu. În cursul primei jumătăţi a secolului al XIX-lea a apărut o sciziune ireversibilă între modernitate în sens de etapă în

Intemeierea statului Israel

1. Premise Lupta pentru dominatie si sfere de influenta in regiunea dintre Mediterana si marele Golf al petrolului a inceput inca de acum doua secole, cand teritoriile respective apartineau Imperiului Otoman. Prin pozitia sa strategica deosebita, facand legatura intre trei continente, Orientul Mijlociu a suscitat permanent interesul marilor imperii ale timpului, fiecare dintre acestea cautand sa se interfereze si sa acapareze cat mai mult spatiu in regiune, odata cu destramarea asteptata a Imperiului Otoman. Rezultatul primului razboi mondial a dat castig de cauza Marii Britanii si Frantei, care au preluat mostenirea otomana sub forma “mandatului” si a “protectoratelor” asupra celei mai mari parti din regiune, ignorand complet aspiratiile de libertate si independenta ale popoarelor ce traiau in aceasta parte a lumii. Imediat dupa cel de-al doilea razboi mondial, Franta a disparut de pe scena Orientului Mijlociu, iar pozitiile Marii Britanii s-au diminuat continuu, harta politic