Treceți la conținutul principal

Danut, Regie Autonoma

Se pare ca domnul Danut S.R.L. a descoperit, dupa o indelungata cariera, calea succesului in muzica. Sau in afaceri, nici nu conteaza pina la urma, din moment ce rockerul autohton cel mai de succes, si aici este vorba desigur de reusita financiara, nu prea face distinctie intre cele doua. Nici nu era prea greu, dealtfel, trebuia doar urmat exemplul unor domni mai putin onorabili carora le-a fost de-ajuns sa se mufeze la tita inepuizabila a banilor publici, pentru ca ulterior sa isi asigure succesul in afaceri. Sau in muzica, cum ziceam, nici nu e vreo diferenta intre ele pentru unii. Asa ca, dupa ce candidatura celui mai rocker dintre dezvoltatorii imobiliari la primaria sectorului 1 a esuat, a urmat, in mod firesc, un post de consilier la Ministerul de Finante, de unde domnia sa a putut sa dea inele de tifla fraierilor. Iar contradictia dintre titulatura de Danut S.R.L. si statutul de angajat pe bani publici, atit la minister, cit si la TVR (cum, nu stiti ce e TVR ?) se pare ca nu deranjeaza pe nimeni, cum se vede treaba ca nici proaspatul contract de publicitate, avind ca beneficiar banca Millenium, nu ridica nici un semn de intrebare asupra grosimii obrazului cel putin a uneia dintre partile implicate. Caci cum poate fi numita altfel decit conflict de interese dubla postura a domnului Danut Regie Autonoma? Cum se impaca imaginea recenta de consilier la Ministerul de Finante cu cea de promotor pentru creditele oferite de o banca comerciala in cadrul programului Prima Casa, pentru care se primesc garantii de la acelasi minister al Finantelor? Pai, va spun eu, cele doua nu s-ar lasa impacate decit de o ancheta a Consiliului Concurentei.

Sau poate ca in clipul publicitar apare trupa Holograf si nu Dan Bitman.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Opinia publică

extras din lucrarea mea de disertaţie, ''Argumente ale presei româneşti de după 1989 în sprijinul teoriei "spirala tăcerii" (cercetare: criza gripei aviare)'', susţinută la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, Bucureşti, 2007, conducători ştiinţifici Prof. univ. dr. Paul Dobrescu şi Lector univ. drd. Nicoleta Corbu. 1. Opinia publică – imposibilitatea unei definiţii general acceptate Opinia publică este unul dintre cele mai importante şi de durată concepte menţionate în cadrul ştiinţelor sociale, având o largă aplicare atât în psihologie, sociologie, istorie, cât şi în ştiinţele politice şi cercetările făcute asupra comunicării. Conceptul de opinie publică se bucură de o largă preocupare venită din plan social, dar şi de un interes major manifestat de mediile ştiinţifice şi intelectuale în ceea ce îl priveşte. Idei despre opinia publică pot fi găsite în filosofia secolului al XVIII–lea, în lit

KITSCH-ul şi modernitatea

( după Matei Călinescu, Cinci feţe ale modernităţii) Una dintre caracteristicile epocii noastre este aceea că am început să ne obişnuim cu schimbarea. Chiar şi experimentele artistice cele mai extreme par a stîrni prea puţin interes sau entuziasm. Imprevizibilul a devenit previzibil. Dacă modernitatea a orchestrat apariţia unei ,,estetici a surprizei’’, momentul de faţă pare a guverna totalul ei faliment. Astăzi, cele mai diverse produse artistice, acoperind toată gama, de la esoteric-sofisticat la kitsch-ul pur, îşi aşteaptă unele lîngă altele, în ,,supermarketul cultural’’, consumatorii respectivi. Estetici care se exclud una pe alta coexistă într-un şah etern, nici una nemaifiind în stare să preia cu adevărat conducerea. Cei mai mulţi analişti ai artei contemporane sînt de acord că lumea noastră este o lume pluralistă, în care orice este îngăduit din principiu. În cursul primei jumătăţi a secolului al XIX-lea a apărut o sciziune ireversibilă între modernitate în sens de etapă în

Intemeierea statului Israel

1. Premise Lupta pentru dominatie si sfere de influenta in regiunea dintre Mediterana si marele Golf al petrolului a inceput inca de acum doua secole, cand teritoriile respective apartineau Imperiului Otoman. Prin pozitia sa strategica deosebita, facand legatura intre trei continente, Orientul Mijlociu a suscitat permanent interesul marilor imperii ale timpului, fiecare dintre acestea cautand sa se interfereze si sa acapareze cat mai mult spatiu in regiune, odata cu destramarea asteptata a Imperiului Otoman. Rezultatul primului razboi mondial a dat castig de cauza Marii Britanii si Frantei, care au preluat mostenirea otomana sub forma “mandatului” si a “protectoratelor” asupra celei mai mari parti din regiune, ignorand complet aspiratiile de libertate si independenta ale popoarelor ce traiau in aceasta parte a lumii. Imediat dupa cel de-al doilea razboi mondial, Franta a disparut de pe scena Orientului Mijlociu, iar pozitiile Marii Britanii s-au diminuat continuu, harta politic