Responsabilitatea socială este o prinţesă pretenţioasă căreia prea puţini cavaleri nevolnici au putut să îi intre în graţii. Însă, aşa mofturoasă şi plină de ifose cum este, responsabilitatea socială este o prinţesă bună.
Asta pentru că acţiunile ei au, până la urmă, un caracter pozitiv, sunt în folosul societăţii în care trăim cu toţii, vrând-nevrând. Iar urmările gesturilor ei pline de pilde responsabile lasă, întocmai ca în poveste, o rază de lumină ce atinge şi înnobilează pe toată lumea.
Publicitatea este o altă nobilă prinţesă, mai capricioasă şi mai greu de mulţumit chiar decât prima. Probabil că aşa sunt ele, prinţesele: cu cât mai bune şi mai frumoase sunt, cu atât mai greu este să le intri în graţii.
Totuşi, în ciuda caracterului lor nestatornic, Responsabilitate Socială şi Publicitatea sunt bune prietene între ele. Deşi cea de-a doua, fire sprinţară şi, de multe ori, pusă pe şotii, îi mai joacă feste primeia, relaţia dintre ele intră, până la urmă, în normal, pentru că, nu-i aşa, publicitatea pune tuşe pe modelele sociale, scoate în evidenţă tipologii de personalităţi, stabileşte mode şi tendinţe.
Între cele două frumoase prinţese şi-a iţit capul, în ultimii ani, un pretendent. Contentul, căci despre el este vorba, s-a dovedit destul de şovăielnic la început, cochetând când cu una, când cu cealaltă.
Destul de nesigur, a lăsat impresia că nu prea ştie ce vrea. Deşi aruncă ocheade timide şi către Responsabilitatea Socială, pare a fi totuşi mai atras de Publicitate. Ba, chiar s-a dovedit că încearcă să intre pe sub pielea fratelui mai mare şi destul de puţin şlefuit al Publicităţii, Marketingul.
Nu se ştie dacă va reuşi, în cele din urmă, Contentul să o cucerească pe Responsabilitatea Socială. Deocamdată probabil că nici nu s-a decis dacă vrea, însă totul depinde de el. Rămâne doar să se hotărască dacă alege să joace rolul Prinţului Fermecat sau al Broscoiului cel Râios şi plin de bube.
Comentarii
Trimiteți un comentariu