Treceți la conținutul principal

Portofoliu

 
1. Primaria din Brebu s-a hotarat sa stopeze “gratariada” din apropierea padurii. Motivele: gunoiul si deseurile lasate in urma de turistii de weekend, poluare fonica, pericol de incendii. Gandeste un banner / OOH plasat in zona respectiva prin care sa-i convingi pe doritori sa renunte la idee.

 

ATENŢIE !

 

Un grătar făcut aici te poate costa între o mie şi două mii de lei !

 

Nerespectarea prevederilor legale cu privire la pericolul de incendii, poluarea fonică şi deşeurile lăsate în urmă costă scump.

 

Noi veghem. Tu ai atâţia bani?

 

2. Esti HR director la Coca Cola Romania. Gandeste un “welcome kit” pentru noul angajat (suficient de general ca sa functioneze la toate nivelurile ierarhice). Kitul trebuie sa contina o scrisoare de bun venit. Redacteaza aceasta scrisoare in maxim 300 de cuvinte.


Bun venit la Coca Cola România.

Acum, că suntem colegi, trebuie să ştii că îndelungata noastră istorie şi succesele pe care le-am repurtat de-a lungul timpului au făcut din Coca Cola o celebritate. Şi, după cum se ştie, o celebritate poate fi uneori extrem de capricioasă, pentru că întotdeauna va dori să fie iubită de un public cât mai numeros şi mai variat.

Noi, la Coca Cola România, suntem mândri să facem tot ce ne stă în putinţă pentru a îndeplini capriciile celebrităţii numită Coca Cola. Întocmai tuturor vedetelor, Coca Cola nu este doar a noastră. Este a tuturor celor ce o consumă şi o iubesc.

Iar cea mai mare satisfacţie este aceea de a fi numărul unu. Şi noi, la Coca Cola România, ne dorim să fim, asemeni celebrităţii pentru care lucrăm, întotdeauna numărul unu.

Lângă această scrisoare vei mai găsi o insignă cu brandul Coca-Cola, care să te facă mândru atunci când o porţi şi, pentru mai multe detalii, o broşură cu cele mai importante momente ale istoriei Coca-Cola.

Succes !

HR Manager Cecilia Stănculescu

 

3. Medicover doreste sa-si largeasca baza de clienti printr-o campanie de promovare a vaccinarii impotriva gripei. Realizeaza un headline, un SMS si un spot radio prin care sa comunici convingator beneficiile vaccinarii. Target: liber profesionisti si angajati din multinationale, educati, mediul urban, venituri peste medie.

Headline

Eşti puternic. Fii mai puternic. Vaccinează-te.


SMS

Gripa poate fi un impediment minor, dar se poate transforma într-o pacoste. Până şi super-eroii au punctele lor slabe. Credeţi ca dacă ar fi existat un vaccin împotriva criptonitei, Superman nu ar fi apelat la el? Medicover a lansat o campanie de vaccinare împotriva gripei. Eşti puternic. Fii mai puternic. Vaccinează-te.

 
Spot radio


Se aude în fundal un zgomot de avion cu reacţie şi o voce puternică, masculină, explică: „Superman se grăbea să rezolve una din treburile lui supermăneşti, când, deodată, îi sună telefonul” (sunet de apel primit pe telefonul mobil):

- Alo? Spider, tu eşti?

- Salut, Superman!

- Ce faci, bătrâne?

- Uite, nu prea bine, te-am sunat să apelez la tine cu o mare rugăminte. Trebuie să fug chiar acum să împiedic săvârşirea unei crime şi nu pot, mă simt foarte slăbit, cred că m-a atins gripa. Poţi să te duci tu în locul meu?

- Sigur, nicio problemă. Eu mă simt mai în forţă ca niciodată. Tocmai am fost la Medicover să mă vaccinez! Ceea ce îţi recomand şi ţie pe viitor.

- Mulţumesc, bătrâne, aşa am să fac!

- Medicover îţi oferă ajutor pentru cel puţin un an de zile, în care nu vei mai avea probleme cu gripa, pentru că a lansat o campanie de vaccinare. Ştiu că eşti puternic. Fii mai puternic. Vaccinează-te.

Vocea masculină de la începutul spotului concluzionează: „Aşa am putut vedea cu toţii de ce Superman este mai tare decât Omul Păianjen.”

 


4. Chuck Norris face un film in Romania. Concepe 5 mesaje pentru tricourile fanilor care il primesc la aeroport. Vezi    http://www.chucknorrisfacts.com/

Chuck Norris is tougher than the Carpathian Mountains.

Dracula is donating blood right now. Chuck Norris is here.

What will Chuck Norris have for dinner? The entire population of brown bears from Romania.

Romania doesn’t need the anti missile shield anymore. Chuck Norris is here.

No wonder NASA discovered life on Mars. It was Chuck Norris! 

 
 
 Linkuri:


http://ionalecsandru.blogspot.ro/2013/12/cum-isi-fura-unii-singuri-contentul-si.html 


http://ionalecsandru.blogspot.com/2010/02/sa-nu-ti-faci-clip-cioplit_25.html

http://ionalecsandru.blogspot.ro/2010/11/fiecare-pe-limburita-lui-piere.html

http://ionalecsandru.blogspot.ro/2010/11/lapte-nu-vorbe.html


http://ionalecsandru.blogspot.com/2010/02/spec-script-fragmente.html


http://ionalecsandru.blogspot.com/2007/09/cutremur.html


http://ionalecsandru.blogspot.com/2007/12/promisiunea-politic-are-picioare-scurte.html

http://ionalecsandru.blogspot.com/2007/12/alte-articole-publicate-n-aspirina.html


http://www.metalhead.ro/taine/interviu-taine-sau-tainele-taine-aid-47325-l-1


http://ionalecsandru.blogspot.com/2012/05/activitate-la-financiarul.html

http://ionalecsandru.blogspot.com/2012/04/activitate-la-ziua.html


http://ionalecsandru.blogspot.com/2012/04/activitate-la-profitul-agricol.html


http://ionalecsandru.blogspot.com/

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Opinia publică

extras din lucrarea mea de disertaţie, ''Argumente ale presei româneşti de după 1989 în sprijinul teoriei "spirala tăcerii" (cercetare: criza gripei aviare)'', susţinută la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, Bucureşti, 2007, conducători ştiinţifici Prof. univ. dr. Paul Dobrescu şi Lector univ. drd. Nicoleta Corbu. 1. Opinia publică – imposibilitatea unei definiţii general acceptate Opinia publică este unul dintre cele mai importante şi de durată concepte menţionate în cadrul ştiinţelor sociale, având o largă aplicare atât în psihologie, sociologie, istorie, cât şi în ştiinţele politice şi cercetările făcute asupra comunicării. Conceptul de opinie publică se bucură de o largă preocupare venită din plan social, dar şi de un interes major manifestat de mediile ştiinţifice şi intelectuale în ceea ce îl priveşte. Idei despre opinia publică pot fi găsite în filosofia secolului al XVIII–lea, în lit...

Mass media şi spirala tăcerii. Opinii majoritare. Opinii minoritare

III DINAMICA OPINIEI PUBLICE extras din lucrarea mea de disertaţie, ''Argumente ale presei româneşti de după 1989 în sprijinul teoriei "spirala tăcerii" (cercetare: criza gripei aviare)'', susţinută la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, Bucureşti, 2007, conducători ştiinţifici Prof. univ. dr. Paul Dobrescu şi Lector univ. drd. Nicoleta Corbu. 1. Fabricarea ştirilor: construcţia socială a realităţii. Agenda media http://ionalecsandru.blogspot.com/2008/01/fabricarea-tirilor-construcia-social.html 2. Mass media şi spirala tăcerii. Opinii majoritare. Opinii minoritare Mass media nu au doar capacitatea de a stabili ceea ce este important, ele stabilesc, simultan, ce este important şi legitim. Mai mult, mijloacele de informare în masă chiar conferă legitimitate, atrag atenţia asupra unor aspecte de o importanţă uneori discutabilă, aruncând altele în obscuritate. Mass media au capacitatea de a ...

Cacealmaua gripei aviare

extras din lucrarea mea de disertaţie, ''Argumente ale presei româneşti de după 1989 în sprijinul teoriei "spirala tăcerii" (cercetare: criza gripei aviare)'', susţinută la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice, Bucureşti, 2007, conducători ştiinţifici Prof. univ. dr. Paul Dobrescu şi Lector univ. drd. Nicoleta Corbu. IV STUDIU DE CAZ 1. Premise. Prezentarea crizei gripei aviare din România (opinii majoritare) Procesul de spirală a tăcerii ia naştere atunci când mecanismele de formare a opiniei publice urmăresc anumite tendinţe. Se poate vorbi de existenţa spiralei tăcerii atunci când o majoritate care este considerată minoritate va cunoaşte în viitor un declin, sau când o minoritate percepută ca majoritate înregistrează un proces de extindere. Dacă membrii unei majorităţi nu au încredere în menţinerea opiniei majoritare şi în viitor, opinia respectivă va cunoaşte o tendinţă de scădere, în timp...